Ansætter brancheprofil med fokus på det digitale univers

Med ambitionen om at sætte endnu mere skub i vores digitale tilstedeværelse og etablere et endnu tættere samarbejde med eksisterende butikker og samarbejdspartnere, har vi udvidet teamet med ansættelsen af brancheprofilen Alexander Gram i en nyoprettet stilling som Communication & Brand Acitivation Manager.

“Bosswik har en dragende historie og en unik position i markedet med den lokale produktion af kvalitetsbælter. Jeg ser samtidig et kæmpe potentiale på den digitale side, som jeg glæder mig til for alvor at sætte skub i sammen med teamet”, fortæller Alexander Gram

Hos Bosswik kommer Alexander blandt andet til at stå i spidsen for opbygningen af et nyt og inspirerende contentunivers, ligesom han vil varetage en række branding, PR-mæssige — og kommunikative opgaver i firmaet. 

Læs også: Favoritten i sommergarderoben: Elastikbæltet med læderdetaljer

Alexander tiltræder stillingen med stor erfaring fra modebranchen som både brandejer, freelance modeskribent og content creator.

“Alexander kommer med en række kompetencer, som kan være med til at fortælle vores historie om bæltemageriet gennem 3 generationer. Han deler vores passion for høj kvalitet og godt håndværk, og han har desuden en enestående passion for mode og livsstil”, afslutter Anders Levorsen, Key Account Manager og tredje generation i bæltemageriet hos Bosswik.

Læs også: Bosswik opnår grøn milepæl: 100% Made in Denmark