Webshoppens grundlag

bælte kollektion
Hvorfor egentlig have en webshop, når så mange forhandlere sælger Bosswiks bælter? Hvad er webshoppens grundlag udover at nærmest alle har en webshop og det oftest kræves? Vi vil her gerne forklare, hvorfor vi overhovedet driver en webshop.

Webshoppens grundlag

Tilstedeværelse, synlighed og så videre virker åbenlyst, og det er da også biprodukter af at drive en webshop som producent.Primært ønsker vi at kunne tilbyde så mange bælter som mulig. Selv store tøjbutikker har sjældent mere end 14 – 16 forskellige bælter i deres sortiment. Ønsker man et par forskellige farver, forskellige bredder og forskellige udtryk, så kommer det hurtigt til kort. Til sammenligning tilbyder vi 72 forskellige herrebælter på webshoppen ligesom der er 33 damebælter og 72 bælter i outlet – i alt 177 forskellige bælter.Når der kommer nye kollektioner, så vælger butikkerne et par stykker, som de mener kan komplimentere resten af deres udvalg. På webshoppen kan vi tilbyde alle bælter i de nye kollektioner, så du både kan finde de nye populære af slagsen og de lidt skæve og finurlige tiltag.En ting som ikke er forskellig fra butikkerne er prisen. I standardkollektionen for både herrer og damer følger webshoppen markedsprisen, så det ligger i samme leje som butikkernes. Vi har ingen interesse i at konkurrere med vores kunder i detail, så på prissiden er der ikke noget at vinde i webshoppen. Det er først når man kommer til outlet sektionen, at prisen bliver en faktor. Her er bælter, som enten ikke er i store nok mængder til at sælge til detail eller som bare er udgået i deres øjne. Her kan vi skrue prisen i bund.